Projekti

PRETEKLI PROJEKTI

x

Keramika in njene dimenzije / Ceramics and its dimensions

Viri financiranja: projekt je financiran v okviru programa Ustvarjalna Evropa 2014–2020 in lastnih sredstev (NMS)

Trajanje projekta: 1. 12. 2014–30. 11. 2018
Vrednost projekta: 1.934.308,50 EUR
 

O projektu:
Keramika je vedno igrala pomembno vlogo v življenju človeka. Uporabljali so jo za vsakdanje in slavnostne priložnosti kot znak prestiža pa tudi kot okrasni element v arhitekturi. Keramika povezuje različne dežele, po drugi strani pa so zanjo značilni močni lokalni vplivi. Ti so odvisni od tradicije, načina življenja, družbenih in ekonomskih odnosov na določenem področju. Tudi danes je vloga keramike podobna, čeprav se je v času globalizacije močno povečala izmenjava kulturnih dobrin. To nedvomno vpliva na sodobno oblikovanje keramike, ki ni več usodno povezano s svojimi lokalnimi koreninami, kar pa ne vpliva na njegovo raznolikost.

Več ...

Raziskovalni program Predmet kot reprezentanca, okus, ugled, moč. Raziskave materialne kulture na Slovenskem

Sodelujoči ustanovi:
Filozofska fakulteta UL, Institut »Jožef Stefan«

Raziskovalci:
doc. dr. Mateja Kos Zabel (vodja), dr. Anja Dular, dr. Tomaž Lazar, dr. Maja Lozar Štamcar, dr. Alenka Miškec, dr. Andrej Šemrov, Zora Žbontar, doc. dr. Katja Mahnič (FF UL), dr. Marijan Nečemer (IJS), Saša Rudolf, mlada raziskovalka, in Gašper Oitzl, tehnični sodelavec.

Trajanje programa:
1. 1. 2013–31. 12. 2017

Viri financiranja:
Program financira Javna agencija za raziskovalno dejavnost RS.
 

Več ...

A.L.L. (Across the Lombards' Lands)

O projektu:

A.L.L. – Across the Lombards’ Lands  je evropski projekt, financiran iz programa COSME. Razvija in promovira mednarodne turistične ponudbe „za vse“, ki so osnovane na skupni dediščini Langobardov po izbranih destinacijah v Evropi: Ljubljana in Kranj v Sloveniji ter Spoleto in Campello sul Clitunno v Italiji.
Itinerarji in potovalni paketi upoštevajo potrebe turistov s posebnimi potrebami po dostopnosti. Razvijajo se s pomočjo lokalnih oblasti in malih ter srednjih podjetij. Tako prispevajo k izboljšanju kvalitete turizma, trajnosti in dostopnosti ter z razširjanjem storitev večajo poslovne priložnosti srednjih in malih podjetij na velikem in naraščajočem trgu potencialnih kupcev s posebnimi potrebami.
 
Trajanje projekta:
1. 7. 2016 do 31. 12. 2017
 
 
Več ...

Stran 2 od 13